Συμβουλές

Συμβουλές για ένα εύκολο πρωινό ξύπνημα

Το πρωινό ξύπνημα είναι μία δύσκολη υπόθεση για τους περισσότερους από εμάς. To snooze στο ξυπνητήρι γίνεται ο καλύτερος μας φίλος και ο καφές μόλις ανοίξει ελάχιστα το μάτι μας, επίσης.

Υπάρχει τρόπος ακόμη και αν είσαι νυχτερινός τύπος, να σηκώνεσαι το πρωί εύκολα και γεμάτος ενέργεια; Και όμως, ναι.

Το κλειδί είναι η αλλαγή κάποιων καθημερινών συνηθειών είτε πρωινών είτε βραδινών, οι οποίες θα διευκολύνουν το σώμα σας να κοιμηθεί βαθιά το βράδυ και να ξυπνήσει ανανεωμένο το πρωί.

- Διαβάστε ένα βιβλίο ή ένα περιοδικό. Τα 30 λεπτά πριν από τον ύπνο πρέπει να είναι ευχάριστα και χαλαρωτικά.

- Μην πίνετε αλκοόλ και μην τρώτε ακριβώς πριν πέσετε για ύπνο. Το φαγητό και το αλκοόλ μπορεί να σας δημιουργήσουν καούρες στο στομάχι που δυσκολεύουν τον ύπνο.

- Απομακρύνετε το κινητό και το τάμπλετ σας. Το φως της οθόνης μιμείται το φως του ήλιου που σας λέει να ξυπνήσετε.

- Φτιάξτε ένα ικανοποιητικό πρωινό που θα σας δώσει κίνητρο να ξεκινήσετε τη μέρα σας.

- Κάντε γυμναστική. Δεν είναι ανάγκη να είναι επίπονη ούτε να κρατάει πολύ ώρα. Λίγα λεπτά άσκησης αρκούν να σας ξυπνήσουν.

- Πιείτε ένα ποτήρι νερό, θα σας βοηθήσει να αναπληρώσετε τα υγρά που χάσετε κατά τη διάρκεια της γυμναστικής.

- Αν δε σηκώνεστε με τίποτα, τοποθετείστε το ξυπνητήρι στην άλλη άκρη του δωματίου.

- Δείτε όσο περισσότερο ήλιο μπορείτε. Σας ξυπνάει ευχάριστα.