Στις 20 Απριλίου άνοιξε τις πόρτες της για τη νέα σεζόν η οργανωμένη πλαζ του Αλίμου «Ακτή του ήλιου».
Η είσοδος στην πλαζ για τους Δημότες Αλίμου είναι δωρεάν, όμως είναι απαραίτητο να επιδείξουν την Κάρτα Δημότη.
Όσων αφορά η χρήση ξαπλώστρας από Δευτέρα έως Παρασκευή το κόστος είναι 1€ ενώ τα Σαββατοκύριακα και τις Αργίες είναι στα 2€.
Η χρήση ξαπλώστρας από Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 8:00 έως 10:00 και από 18:30 έως 20:00 δωρεάν.
Οι κάρτες δημότη έχουν τετραετή ισχύ. Για όσους έχουν εκδώσει την κάρτα δημότη από το 2020 και μετά αυτή ισχύει κανονικά και φέτος.
Οι κάτοχοι κάρτας που έχει εκδοθεί την περίοδο 2015-2019 θα πρέπει να παραλάβουν τη νέα τους κάρτα η οποία έχει ήδη εκδοθεί. Η παραλαβή της νέας κάρτας γίνεται από την ΑΔΗΠΑΛ, Αριστοτέλους 25, 3 ος όροφος, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 8 π.μ. έως 4 μ.μ. Το μόνο που χρειάζεται για την παραλαβή είναι να παραδοθεί η παλιά κάρτα και να συμπληρωθεί επί τόπου μία υπεύθυνη δήλωση παραλαβής.
Οι Δημότες Αλίμου που δεν έχουν βγάλει ποτέ μέχρι σήμερα Κάρτα Δημότη χρειάζεται να υποβάλουν Αίτηση για την έκδοση Κάρτας Δημότη, καταθέτοντας μαζί και:
- Απλή φωτοτυπία της αστυνομικής ταυτότητας
- Δύο (2) πρόσφατες φωτογραφίες τύπου ταυτότητας/διαβατηρίου
- Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης (εκδίδεται μέσω ΚΕΠ ή μέσω gov.gr ή μέσω Δημοτολογίου από το Δημαρχείο)
Η κατάθεση της Αίτησης και των δικαιολογητικών γίνεται:
- είτε με email στη διεύθυνση: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
- είτε με προσέλευση στην ΑΔΗΠΑΛ, Αριστοτέλους 25, 3 ος όροφος, τις εργάσιμες ημέρες (Δευτέρα-Παρασκευή) και ώρες 8 π.μ. έως 4 μ.μ.
- είτε μέσω των ψηφιακών υπηρεσιών του Δήμου Αλίμου, μαζί με όλες τις άλλες υπηρεσίες που παρέχονται ήδη ψηφιακά στους δημότες, στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα του Δήμου: www.alimos.gov.gr - ψηφιακή εξυπηρέτηση (είσοδος με κωδικούς ΤAXISnet).